Jóga pro běžce

V minulém článku na blogu jsem vám psala o tom, že jsme se přestěhovali a já se znovu nadchla do běhání 🏃‍ A moc si to užívám. Je fajn přidat k józe nějaké to kardio, dát si do těla a nadýchat se čerstvého vzduchu 👍 Také jsem tam dala odkaz na 2minutové protažení po běhu (najdete to tady) a slíbila jsem vám i video delší než jen 2 minuty 🙂

Slib jsem dodržela, a tak to i hezky vyšlo, že na youtube jsem oslavila již 4 tisíce odběratelů! Takže toto video je i takovým dárkem pro vás, kteří podle mě rádi cvičíte jógu doma.  A pozor, také je to nejdelší video, které na svém kanále mám.

Pokud máte rádi ucelené lekce, to je přesně pro vás 🙂

Neběháte? Nevadí. Však protažení nohou, kyčlí a posílení bříška a zad se hodí každému, no ne?

Přeji vám skvělé cvičení a dejte mi vědět, jak vám to šlo ⬇

Martina Doubková

Martina učí jógu 12 let, je maminkou Zuzanky a Gábinky.

Můžete si s ní zacvičit ve studiu Jóga DoMa v Čelákovicích, kde Martina vede lekce jógy pro seniory, začátečníky, pokročilé i kurzy hormonální jógové terapie pro ženy.

Pokud rádi cvičíte jógu doma, podívejte se na Martiny YouTube kanál, kde najdete desítky videí pro všechny úrovně obtížnosti. Ucelené videokurzy jako například 7denní jóga výzva pro maminky, Jóga na podporu imunity či Jóga pro pevné a štíhlé tělo najdete zde na webu Jóga Doma.

Komentáře