To nejlepší pro hrudník a ramena

Před 2 týdny jsem se vás na Facebooku Jóga Doma ptala, co mám pro vás natočit, co potřebujete, co vás trápí. Skoro všechny komentáře se týkaly krční páteře, ramen a zad. Ženy psaly, jak jsou bolavé, unavené, ve stresu a bez energie.

Že by jarní únava?

Tak jsem se rozhodla, že pro vás udělám takový výběr všeho, co jsem kdy vytvořila na pro ztuhlý hrudník a ramena, ať to máte pěkně pohromadě.

1⃣ Stáhněte si můj ebook 10 minut jógy na židli pro uvolnění ztuhlé šíje a ramen. Obsahuje názorné cviky na fotkách a je k tomu i video.

2⃣ Toto video má 14 minut a je relaxační ve stylu jin jógy, kdy se jednotlivé ásany drží delší dobu.

3⃣ Zde je video pro zdravá záda. Má 15 minut a skvěle protáhnete přední část těla, která je často stažená, když se člověk hrbí u počítače.

4⃣ A tady novinka – video pro hrudník a ramena – 14minutové video. Budete potřebovat 2 kvádry.

Pomohlo vám cvičení? Cítíte se lépe? Zanechte komentář, uděláte mi radost 🙂

Namaste, Martina

PS: Další videa pro bolavá těla najdete v kurzu Týden s jógou Relax+Heal ⬇⬇⬇

Martina Doubková

Martina učí jógu 12 let, je maminkou Zuzanky a Gábinky.

Můžete si s ní zacvičit ve studiu Jóga DoMa v Čelákovicích, kde Martina vede lekce jógy pro seniory, začátečníky, pokročilé i kurzy hormonální jógové terapie pro ženy.

Pokud rádi cvičíte jógu doma, podívejte se na Martiny YouTube kanál, kde najdete desítky videí pro všechny úrovně obtížnosti. Ucelené videokurzy jako například 7denní jóga výzva pro maminky, Jóga na podporu imunity či Jóga pro pevné a štíhlé tělo najdete zde na webu Jóga Doma.

Komentáře