1 minuta na uvolnění ztuhlých ramen

Strávili jste celý den v práci u počítače? Nebo jste maminka, která každou chvíli kojí a bolí ji ramena a šíje? Tak právě pro vás něco mám 🙂

Já sama mám dvě děti. Sice už jsou velké, Zuzance bude brzy 7 a Gábince v létě 4, ale moc dobře si pamatuji, jaké to bylo, když jsem kojila, chovala a nosila ty moje cácorky.

Často jsem byla tak moc unavená, že jsem na cvičení jógy neměla ani pomyšlení. A když holky spaly, tak jsem třeba spala taky. Pokud jste ve stejné situaci a je jedno jestli máte malé děti, velké děti, nebo třeba žádné, ale pracujete denně u počítače, tak vám s radostí ukažu jeden báječný cvik na protažení ramen.

Připravte si dva krádry nebo můžete použít i pevnější polštáře a jdeme na to. Zabere vám to tak 1 minutu nebo i déle. Záleží, jak moc se vám to protažení bude líbit.

Jak na to:

➡ Připravte si 2 kvádry a dejte každý do jednoho rohu podložky.

Hlavu dejte doprostřed a paže do svícne (pokrčené v pravém úhlu).

➡  Překulte se na pravou stranu, hlava leží na pravém kvádru.

Pokrčte nohy a levou rukou se podpírejte.

➡  Natáhněte pravou paži uhlopříčně a různě experimentujte – posuňte trochu nahoru nebo dolů, až najdete to správné protažení, které dnes potřebujete. Dýchejte a vychutnejte, jak dlouho libo a pak zopakujte i na druhou stranu.

 

Pro větší protažení ramen pokračujte jógou z mého ebooku 10 minut jógy pro uvolnění ztuhlé šíje a ramen.

Martina Doubková

Martina učí jógu 11 let, je maminkou Zuzanky a Gábinky.

Můžete si s ní zacvičit ve studiu Jóga DoMa v Čelákovicích, kde Martina vede lekce jógy pro seniory, začátečníky, pokročilé i kurzy hormonální jógové terapie pro ženy.

Pokud rádi cvičíte jógu doma, podívejte se na Martiny YouTube kanál, kde najdete desítky videí pro všechny úrovně obtížnosti. Ucelené videokurzy jako například 7denní jóga výzva pro maminky, Jóga na podporu imunity či Jóga pro pevné a štíhlé tělo najdete zde na webu Jóga Doma.

Komentáře