Co cvičit na podzim?

Tak nějak to léto rychle uteklo a už je tu podzim. Také cítíte ty změny? To, že jedno období končí a druhé začíná pocítím nejvíce v září. Hlavně už teď mám školačky dvě. Znáte to pořekadlo Jedno dítě, žádné dítě? Tak já bych to doplnila ještě o něco v tom smyslu, že mít dvě školní děti je také velká změna 🙂 Člověk stráví 2x více času u domácích úkolů 🙂

Takže pokud toho na vás je poslední dobou moc, a zvláště teď, když je brzy tma a ochladilo se, nabízím pár tipů, co cvičit.

Každý jsme jiný, někdo se potřebuje pořádně rozhýbat a zapotit, aby odboural stres a druhý si raději dá jemné protahovaní a soustředí se na svůj dech.

Pokud jste možnost 1, doporučuji video Jóga pro pokročilé (břicho, rovnováha, záklony). Tady si dáte hezky do těla, vyplaví se vám hormony štěstí a skvěle odbouráte stres. Cvičení je na 24 minut.

Pomalejší a relaxační tempo je skvělé pro začátečníky a také před spaním. Video jsem nazvala Jóga pro relaxaci a dobrou noc. Navodí pocit klidu a bezpečí, zklidníte mysl po celém dni a to by bylo, abyste nespali jako mimina. Video má 20 minut.

Co se týká dalších plánů do konce roku, tak v říjnu budu otevírat další kolo online programu Čakra jóga 7týdenní cesta. Pokud vás toto téma zajímá, můžete se zatím začíst do e-booku Čakra jóga příručka pro začátečníky >>

O spuštění kurzu vás budu informovat na FacebookuInstagramu a samozřejmě budu i zasílat email na svoji databázi.

Martina Doubková

Martina učí jógu 13 let, je maminkou Zuzanky a Gábinky.

Můžete si s ní zacvičit ve Studiu MarLen v Čelákovicích, kde Martina vede lekce jógy i kurzy hormonální jógové terapie pro ženy.

Pokud rádi cvičíte jógu doma, podívejte se na Martiny YouTube kanál, kde najdete desítky videí pro všechny úrovně obtížnosti. Ucelené videokurzy jako například 7denní jóga výzva pro maminky, Jóga na podporu imunity či Jóga pro pevné a štíhlé tělo najdete zde na webu Jóga Doma.

Komentáře